28 Eylül 2008 Pazar

MERHABALAR.....
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba.Yazmayalı uzun zaman oldu ama tatlı telaşemiz başladı.Artık gün sayıyoruz.Düğün tarihimizi belirledik ve hazırlıklara başladık.İstanbul İzmit arası mekik dokumaya başlıcam.Hayatımın en tatlı heycanlarını telaşını ve günlerini yaşıyorum aynı zamanda da sitresini...Annemden babamdan kardeşimden ayrılacak olmak canımı yaksada kendi yuvamı kurmaya gidiyorum.Bu düşüncede beni çok mutlu ediyor ve heycanlandırıyor.Ben ailemle çok vakit geçiremedim.Lise bittikten sonra üniversite, üniversite bittikten sonrada düğün derken pek vakit geçiremedik.Bu beni üzüyor.Babam sürekli kızıma doymadım diyor ve bu benim canımı yakıyor.Düğün gününü düşündükçe şimdiden gözlerim sulanıyor.Neyse yine sulandı çıkalım bu konudan.İlişkilerin en hassas döneminin bu günler olduğunu anladım.Her çift evlilik hazırlıklarında problemler yaşar sıkıntılı günler geçirirmiş.Ama çok şükür henüz biz böyle bişey yaşamadık ve yaşayacağımızıda sanmıyorum.İlişkilerde anlayışın ön plana çıktığı bir dönemmiş.Ve biz o anlayışı sonuna kadar gösterebiliyoruz.Evimizi tuttuk.Sevindirici olanı hiç zorluk çekmedik günlerce ev aramadık.Mobilyalarımızı beyendik.Büyük işlerimiz bitti sayılır.Evimizi nişanlım ve kayınvalidem tamizlemeye başladı bile.Allah razı olsun bir diğer destekçimizde kayınvalidem.Ama hala bir gelinlik seçemedim.Ve bu beni sitrese sokuyor.Nişanlığım kadar gelinlğiminde güzel olmasını istiyorum ve bu yüzden karar veremiyorum.Ama gelinliğiminde çok güzel olacağını biliyorum.Allah inşallah bize utandırmaz ve herşey yolunda gider.Ben size tatlı gelişmeleri anlatırım.Kendinize iyi bakın.Görüşmek üzere...

6 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Allah mutlu mesut etsin utandırmasın canım.Şimdiden tebrik ediyorum resimleri paylaşmayı unutma sakın.Şeker gibi bir bayram geçirmen dileğiyle hayırlı bayramlar.Öptüm.

ceyda dedi ki...

Teşekkür ederim gökkuşağının rengi.Tabi resimleri yayınlıcam.İyi bayramlar

muko dedi ki...

oh be şükür kavuşturana özlettin kendini Ceyda'cım
hadi bakalım hayırlısı olsun,yakınımıza geliyorsun ne güzel :)
çok tatlı telaşeler bunlar üstesinden gelirsiniz kolayca inş
öpüyorum cnaım..

ceyda dedi ki...

saol mukadder ablacım evet artık daha da yakınınızdayım.bayramda ablama gelebilirsem görüşürüz inş.teşekkür ederim.öptüm seni.

şengül dedi ki...

Kalpler vardır sevgiyi yaşatmak için, insanlar vardır dostluğu paylaşmak için ve bayramlar vardır sevgi ile kucaklaşmak için.Bayramınız kutlu olsun.
iyi bayramlar canım

ceyda dedi ki...

iyi bayramlar ablacım...