20 Ekim 2008 Pazartesi

Merhabalar...

Merhaba.Uzun zamandır yazacak vakit bulamıyorum çünkü sürekli bir koşuşuturma içindeyim.Sürekli kendi evime gitmek için şehir dışına çıkıyorum.Yaklaşık bir haftadır İzmitte'yim.Artık vakit yaklaşıyor ve heyecanda git gide artmaya devam ediyor.Bütün işlerimiz bitti sayılır.Aslında daha gelinliğimin siparişini vermiş değilim benim için en önemli olan bu.Bunun dışında herşey halledildi sayılır.Mobilyalarımızı aldık,tüllerimizin siparişini verdik,beyaz eşyalarımızı aldık.Çok şükür herşey hazır ve alındı sadece eve gelip yerleştirilmesi kaldı.Gerçi bu da işlerin en yorucusu ama olsun tatlı yorgunluklar.
Bu arada nikahımızıda kıydık.Her 17ekimi evlilik yıldönümü olarak kutlayacağız.Çok heyecanlı çok güzeldi.İnsanın ömründe yaşadığı en heyacanlı en özel günlerden biri ve bizim içinde öyle oldu.Eşim (çünkü artık eşim oldu)heyecendan nikah memuru gelene kadar nikah salanuna giremedi.Ayakları ve tüm vücudu titriyordu resmen.Aslında o benden daha heyuecanlıydı diyebilirim.Benim heyecanım ise masaya oturup nikah memuru konuşmaya başladığı anda başladı ve ellerim ayaklarım titredi resmen.Ama o duygu bambaşka bir şeymiş.

En heyecanlı olduğumuz an...

Ve artık evliyiz:)

Arık kocaman bir aileyiz:):)

12 yorum:

muko dedi ki...

Ceydacım hep mutlu olun inşş,ömür boyu yüzünüzdeki gülümsemeler eksik olmasın..

bloguma bir uğrarmısın sobelendin de :)

öpüyorum

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun canım.Darısıda bana olsun:))

ceyda dedi ki...

teşekkürler mukadder abla...

ceyda dedi ki...

teşekkür ederim gökkuşağının rengi amin umarım sende doğru insanla doğru zamanda güzel bir birliktelik kurarsın...

şengül dedi ki...

ceyda artık sen bizim evimizin bir parçası oldun gelini değil kızı oldun canım artık annemin 3kızı olmuş oldu ne mutlu bize, evimize hoş geldin canım artık sen de bir demirkol oldun Allahım kardeşimden seni hiç ayırmasın seni çok seviyoruz.

ceyda dedi ki...

teşekkürler abla amin ben her zman kendimi o evin kızı olarak gödüm inşallah aamızdaki sıcak ilişki hiç bozulma öptüm seni

ceyda dedi ki...

teşekürler abla amin ben her zaman kendimi o evin kızı olarak gördüm nşallah aramızdaki sıcak ilişki hiç bozulmaz öptüm seni

şengül dedi ki...

ceydacım şengülün el emeklerine lütfen uğrarmısın canım

Adsız dedi ki...

arkadaşım mutluluklar diliyorum.rabbim sizi hiç ayırmasın hep mutlu olun sevginiz herdaim çoğalsın.sevgilerimi gönderiyorum

ceyda dedi ki...

teşekkürler güzel dileklerin için mona lisa...sevgiler

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Hep mutlu ol Hiç kaybetme o gülüşü yüzünden. Darısı düğüne :)
Öpüldün canım.

ceyda dedi ki...

teşekkürler muhabbet çiçeği amin...