8 Haziran 2008 Pazar

Herkese merhaba.Tam geri döndüm derken uzaklara gidiyorum.Bu sefer yolculuk Trabzona.Babaannem rahatsızlandı.Biz her halükarda köye gidicektik ama hastalık çıkınca gidişimiz hızlandı.Canı sağolsun yeterki babaannem iyi olsun biz her yere gideriz.Obize dedemizin emaneti.Ona gözümüz gibi bakmak bizim borcumuz.




Resimdeki canımın içi babaannem ve itanecik babacım...


Gelelim hafta sonu yaptıklarımıza.Aslında üzüntüler hastalıklar arasında çok güzel bir haftasonu geçirdik.Sevgili nişanlım ve annem geldi izmitten.Ben nişanlımın geleceğini biliyordum ama annem tam bir sürpriz oldu açıkçası.Oakşam oturuldu sohbet edildi.Türkiye maçını izledik ama açıkçası Türkiye bizi üzdü ama biz onların neler başarabildiğini biliyoruz ve aslanlarımıza güveniyoruz.Ertesi gün mangal yapmaya karar verdik.Annem,kayınvalidem,kardeşim ve babam önce pazarı gezdiler.Daha sonra tüm hazırlıkları yapmışlar.Tabi bizde bu arada nişanlımla geziyoruz.Uzun bir süre birbirimizi göremicez bu üzüntüsü içimizde bari son kez gönlümüzce el ele gezmek istedik.


Seni şimdiden özledim aşkım...


Biz nişanlımla bi çaybahçesinde oturduk sohbet ettik.Ddediğim gibi onlar tüm hazırlıkları yapmış bizi bekliyorlarmış.Aslında konulacak okadadr çok resim varkı uzatmak istemiyorum.

Gezme faslı bittikten sonra babam ve nişanlım bahçeye mangalı indirdiler ve onlar mangalı yakmaya başladılar.Bizde biraz evde sohbet ettikten sonra tam aşağı inecektik.Yağmur başladı.Ama yağmura aldıran kim.Allahtan bahçemizde çardaklarımız var onlar kuru kalıyor.Biraz bekledikten sonrada yağmur kesti zaten.Bizde aşağı inerek masayı hazırladık ve söylemisi ayıptır balıklarımızı bir güzel afiyetle yedik.Yani anlıcanız ayrılmadan önce nişanlım ve ailemle çok güzel vakit geçirdik.


Damat kayınpeder mangal başında.Babam damadına mangal yakmayı öğretiyo...:)


Mangal faslımızda böyle tamamlandı::):):)

8 yorum:

aybike dedi ki...

Allah kavuştursun canım.Çok yakışan bi çiftsiniz.Sen inanılmaz şeker bi kızsın.Bu arada babannenede geçmiş olsun.Kendine iyi bak.
Hasan Eren ve ben kocaman öpüyoruz seni:))

siyap dedi ki...

babannene çoook geçmiş olsun inşallah biran önce iyileşir.trabzon maceralarını bekliyoruz,sevgileeer...

ceyda dedi ki...

merhaba ablam trabzonda olduğu için yorumlarınıza ben cevap yazıcam

teşekkür ederiz aybike-yusuf-eren

sanada teşekkürler siyap çok teşekkür ederiz sağolun bizde sizi kocaman öpüyoruz

muko dedi ki...

mezuniyetin hayırlı olsun ceydacım..
babaannenede çok geçmiş olsun
sevgiler...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhabalar, babannene acil şifalar diliyoruz. Allah uzun ömür versin. Ne güzel bir aile tablosu öyle. Hep birarada olmanız dileğiyle. Sevgiyle kal.

ceyda dedi ki...

çok teşekkür ederiz muhabbet çiçeği çok sağol

Adsız dedi ki...

Ceyda'cım çok geçmiş olsun canım. Babannene ne selamlar...Mezun olmuşsun tebrik ederim.
Bazen insanın sevdiklerinden ayrılması zor olsa da Hayattaki en güzel tecrübelerden biri oluyor. Kıymet bilinse de daha iyi öğrenmiş olunuyor...Sevgiler...

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Babaannene geçmiş olsun canım.Ben geçen hafta trabzondaydım.Siteme bakarsan anlarsın,çok güzel oralar büyülendim adeta:))
Öptüm canım.