7 Haziran 2008 Cumartesi

MEZUNİYET TÖRENİM

Uzun bir aradan sonra herkese tekrar merhaba.Hayatımın en güzel en anlamlı günlerini yaşıyorum.Okulumu bitirdim ve mezuniyet törenimiz gerçekleşti.Ogün orda yaşananlar gerçekten unutulmazdı.Ailem bir gece önce geldi haliyle bizim heyecanımız bir gece önceden sardı bizi,gerçi biz uzun zamandır bugünü hayal ediyorduk.Tören günü ev arkadaşımın aileside gelgi ve heyecanımız ikiye katlandı.Daha sonra sevgili nişanlım ve onun aileside bizi yanlız bırakmayarak heyecanımıza mutluluğumuza ortak oldular.Biz artık sabırsızlıktan ne yapacağımızı şaşırmış duruma gelmiştik.Tabi o sıralarda dakikaları sayıyoruz.Neyse biz cüppe ve keplerimizi giymeden çıkmıştık okula,bir baktıkki herkes giyinmiş tabi biz dururmuyuz hemen bizde hazırlıklarımızı yaptık.Cüppemi giyip kepimi taktıktan sonra aynaya ilk baktığım an kendimi dünyanın en mutlu insanı hissettim ve on ki duygularım tarif edilemeyecek kadar fazlaydı.O ana kadar kafama bir türlü yakıştıramadığım kepim o gün sanki şahaneydi muhteşemdi.O an dünyanın en güzel kızı bendim.Dışarda dururken aileme baktığım an onların gözlerindeki mutluluğu görmek,okulu bitirmek için katlandığım onca sıkıntıyı sildi attı ve ben o gün iyiki buradayım iyiki bu gururu aileme yaşatabilmişim dedim.O gün ayaklarımız yere basmıyordu adeta.



Okadar mutlu ve heycanlıyımki kimseye aldırmadan tören alanının ortasında poz veriyorum...



Resimdeki iki sene boyunca aynı evi,aynı ekmeği,aynı suyu paylaştığım canımın içi ev arkadaşım.Dert ortağım başım sıkıştığında ilk koştuğum kişi olmuştur. Ogün bir an olsun ayrılmadık.Biz daha okulun ilk günü yurtta aynı odayı hatta aynı yatağı paylaştık,okulumuzdan mezun olurkende yine beraber olmalıydık.



Canım ailem her zamanki gibi yine en önemli ve özel günümde bana destek vermek için yanımda ve benimle.Bu zorlu yolda her zaman en büyük destekçim oldular.İkinci sıra tamamıyle bizim takım. Canım aileme verdikleri destek için çok teşekkür ediyorum...


Soldan Dilek,ben,Ayşe ve ev arkadaşım Gamze.Ayşe ve Dilek okuldaki en iyi arkadaşlarımız...


Törenden sonra ilk olarak sevgili ailemle kucaklaştım...




Ve daha sonra nişanlımla bu mutluluğu paylaştım.


Nişanlım törenden sonra sürpriz yaparak beni yemeğe götürdü...


İki yıl boyunca bana verdiğin sonsuz destek için çok teşekkür ederim sevgilim...


Seni Seviyorum...



4 yorum:

annecik dedi ki...

kutluyorum sizi mezuniyetiniz hayırlı olsun nişanlınızıda kutlarım size ödül olarak yemeğe götürmesi hoş bir jest gülen yüzünüz hiç solmasın en kötü gününüzde bile o tebessüm hep yüzünüzde olsun

ceyda dedi ki...

çok teşekkür ederim annecik inşallah sizinde evladınız size aynı mutluluğu gururu yaşatır.kendinize iyi bakın

siyap dedi ki...

hayırlı uğurlu olsuuun!en kısa zamanda eğer istiyorsan tabi kendine uygun ve güzel bir iş bulursun inşallah!ha bu arada düğün ne zaman malum okulda bitti :)) fazla bekletme nişanlını :)) sevgileeer...

ceyda dedi ki...

teşekkürler siyap
şimdi okul bitti iş telaşı başlıcak inşallah hayırlı bir iş bulup en kısa zamanda çalışmaya başlamak istiyorum.düğün için bizim nişanımız daha yeni oldudaha 4 ay oldu biraz daha geçsin istiyoruz bende biraz çalışıp tecrübe kazanmak istiyorum.teşekkür ederim güzel dileklerin için iyi günler diliyorum...