12 Mayıs 2008 Pazartesi

Hafta Sonu Yaptıklarımız

Herkese Merhaba.Çok hareketli bir hafta sonu geçirdiğimizi söylebilirim.Cumartesi günü meşhur Bakırköyün cumartesi pazarına gittik.Gelirken biraz sıkıntı çektik;çünkü tam 45 dakika araba bekledik.Biz beklediğimiz duraktan bizim bineceğimiz araba geçer diye tahmin temiştik ama bi öğrendikki araba bir sonraki duraktan geçiyormuş.Koştur koştur bir sonraki durağa gittik.Neyseki orda araba çabuk geldi.İndikten sonra annem ben ev arkadaşım ve kardeşim annemin anneler günü hediyesini almaya gittik.Annem hediyelerini kendisi seçti.Cumartesi yine pazara gittik ama bu sefer Beylikdüzü pazarına gittik.Biz dönene kadar benim canım babam pazardan balık almış,salatayı hazırlamış,mangalı yakmış,balıkları koymuş bizi bekliyor.Koşa koşa piknik alanına gittik.Balıklarıda afiyetle yedik:)










Babam,annem, kardeşim ve ev arkadaşım balıkları afiyetle yerken.Ben yokum çünkü resmi ben çekiyorum







Ailemize yeni bir fert katıldı.Teyzemin nur topu gibi bir erkek torunu oldu.Henüz 7 günlük ama gözleri fıldır fıldır ortalığı kesiyor.O kadar tatlıki son zamanlarda gördüğüm en güzel bebek.Oğlumuz çok sağlıklı ve çok yakışıklı.Allah annesine babasına bağışlasın.







Fıldır fıldır gözlerin ispatı...


Ablasının kollarında yakışıklı İhsan Can...


Buda benim güzeller güzeli annem




16 yorum:

siyap dedi ki...

ne güzel bir haftasonu olmuş,aileye katılan yeni bebişiniz de hayırlı olsun.sağlıkla,mutlulukla ve hep sevdikleriyle büyür inşallah,maşallah...sevgileeer...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Merhabalar aramıza hoş geldin.

Sevgiler Evren

ceyda dedi ki...

teşekkürler siyap...
allh seninde çocoğunu sana bağışlasın.Allah kimseyi yavrusundan ayırmasın

ceyda dedi ki...

teşekkür ederim evren
sende benim bloğuma hoşgeldin

Adsız dedi ki...

Ceyda'cım aramıza hoşgeldin.Seni arkadaş listeme ekledim.Her zaman beklerim bende gelirim.Sevgiler...

ceyda dedi ki...

teşekkürler mihribancığım.Bende seni ekledim.İnşallah sık sık görüşürüz.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

canım mangal çekti şimdi ne diyeyim :D,
her zaman böyle güzel günleriniz olsun temennisi ile,
bebişde çok şeker....

aybike dedi ki...

Ceyda merhaba,
Siyapın blogundaki yorumdan keşfettim blogunu.Bebiş çok tatlı maşallah ailende öyle.
sevgilerrr...

ceyda dedi ki...

teşekkürler perili köşk dilerim sizde böyle güzel hafta sonları geçirirsiniz

ceyda dedi ki...

teşekkürler aybike-yusuf -eren
senin bebişinde çok tatlı allah bağışlasın umarım sık sık görüşürüz

Adsız dedi ki...

merhaba canim aramiza hos geldin seve seve ziyaret ederim ayrica ankarali olman beni sevindirdi. hemseri sayiliriz ,sevgiler

Adsız dedi ki...

pardon canim istanbullu imisin olsun yeterki türkiye olsun

ceyda dedi ki...

merhaba sevgiseli...
sitemi ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim.ayrıca haklısın hepimiz önce Türkiye'liyiz...
sevgiler...
görüşmek üzere...

ceyda dedi ki...

merhaba sevgiseli...
sitemi ziyaret ettiğin için çok teşekkür ederim.ayrıca haklısın hepimiz önce Türkiye'liyiz...
sevgiler...
görüşmek üzere...

Adsız dedi ki...

Selam Ceyda, aramiza hosgeldin. Blogun hayirli olsun, sevgiler.

ceyda dedi ki...

teşekkürler kızılcık şurubu sende benim siteme hoşgeldin