14 Mayıs 2008 Çarşamba

SENİ SEVİYORUM BİTANEM...

Sevmek; bakmak değil görmekse eğer,

Sevmek; yanındayken başınıomuzuna koyabilmekse eğer,
Sevmek; yanındayken yalnızlığı unutmaksa eğer,

SENİ SEVİYORUM...



Sevmek; senle iken yere daha sağlam basabilmekse eğer,

Sevmek; yokluğunda seninleymiş gibihissetmekse eğer,

Sevmek; hayallerine senide sokabilmekse eğer,

SENİ SEVİYORUM...

Sevmek; yatağa uzandığında, seni düşlemekse eğersevmek;
Sen üşüdüğünde gölgemle seni ısıtmaksa eğer,
Sevmek; sevdiğini çıklık çığlığa söylemekse eğer,
SENİ SEVİYORUM...






Sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeylerin kopmasıysa eğer,

Sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan bakabilmekse eğer,

Sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer,
SENİ SEVİYORUM...




SENİ SEVİYORUM BİTANEM...



18 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın sevgini ceydacım. Aramıza hoşgeldin. Hayırlı olsun. Sevgiyle kal. Güzel paylaşımlar diliyorum.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Bu arada bağlantılarında sitemin linkini görünce çok mutlu oldum :) Sağol. Bende seni ekliyorum hemen:)

ceyda dedi ki...

Teşekkür ederim muhabbet çiçeği.
Bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle.
Sevgiler...

şengül dedi ki...

ceydacım nasılda güzel çıkmış sınız canlarım benim ya allah mutluluğunuz hiç bozulmasın her zamanınız böyle geçsin ama yakışıklı çıkmış kardeşim ya tabi sende öptüm canım

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım Allah mesut etsin,devamını getirsin.Hayırlı olsun.Öptüm:)

Adsız dedi ki...

Canım, allah mutluluğunuzu arttırsın hiç eksiltmesin herzaman böyle mutlu olun.sevgiler

muko dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin Ceyda'cım,birbirinize çok yakışıyorsunuz..
öptümmm.

ceyda dedi ki...

günaydın abla
teşekkür ederim güzel sözlerin için.Allah mutluluğumuzu ailece beraberliğimizi daim etsin.Öptüm seni

ceyda dedi ki...

merhaba gökkuşağının rengi.Teşekkür ederim.

ceyda dedi ki...

merhaba mona lisa.teşekkür ederim.Allah herkesin her yuvanın bereberliğini birliğini daim etsin.

ceyda dedi ki...

merhebe mukadder abla teşekkür ederim güzel sözlerin için

ceyda dedi ki...

bu arada şengül abla senin kardein herzaman yakışıklı o benim bitanem.bende seni öptüm

siyap dedi ki...

sayfanı bir açtım veee çok hoşuma giden bir mutluluk tablosuyla karşılaştım.

maşallah Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın ve tamamına erdirsin.

şu hayatta evleneceğin insanı sevmek ne büyük bir hediye!ne şanslıyız ki zorla veya hiçbir şey anlamadan sadece evlenmiş olmak için evlenmeden biriyle hayatı paylaşıyoruz (tabi sen daha evlenmedin ama inşallah en kısa zamanda düğün fotolarını da görürüz)...
sevgileeer,mutluluğunuz daim olsun canım...

ceyda dedi ki...

merhaba siyap.
teşekkür ederim güzel dileklerin için.çok haklısın insanın evleneceği insanı kendisinin seçmesi,istediği şekilde birliktelik yaşaması,ona ve sevgisine sımsıkı sarılması çok güzel ve önemli.allah herkesin birlikteliğini daim etsin.

aybike dedi ki...

Ceydacım merhabalar,
maşallah o kadar yakışmışsınızki birbirinize umarım bi ömür çoook mutlu olursunuz.çok hoş fotolar..
Oğluşum kocaman öpüyor Ceyda ablasını..
sevgilerrr.

уαѕємin... dedi ki...

ne güzel bir mutluluk tablosu mutluluğunuz hiç bozulmasın inşallah

sevgiler

keskinli dedi ki...

selam ceyda
aramiza hos geldin rabbim mutlulugunuzu hic bozmasin daim eylesin insallah canim
hayirli cumalar sevgiler

ceyda dedi ki...

merhaba aybike-yusuf-eren güzel yorumların için teşekkür ederim.bende oğluşunu öpüyorum kocaman.

merhaba yasemin teşekkür ederim yorumlaın için hışgeldin siteme.

merhaba ikizlerin annesi sanada teşekkür ederim güzel dileklerin için.