10 Mayıs 2008 Cumartesi


DÜNYANIN EN TATLI İKİ ANNESİNE

Uzayan sohbet gecelerinde

Rolleri unutup dost oluruz

Bizi bağlayan bu kan değil yalnız

Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda

Sen çatık kaşlarının altında

Her yeni güne sevgiyle başlarsın

Annem sen benim yanıma kalansın






bitanecik annecim anneler günün kutlu olsun...







hayatıma varlıklarıyla anlam ve güzellik katan her iki anneminde anneler gününü kutluyorum...




bu kalpleri önce dünyanın en tatlı iki annesine, daha sonra tüm annelere yolluyorum...


tüm annelerin anneler günü kutlu olsun...

4 yorum:

siyap dedi ki...

merhaba,blogunuz hayırlı olsun ve bir anne olarak teşekkür ediyorum.benim eşim de kocaeli hukuk'tan mezun orayı çok seviyor.seni takip ettiklerim listesine ekliyorum sen de eklersen memnun oluruz pamuşumla :)) sevgileeer...

ceyda dedi ki...

merhaba siyap...
çok sevindim önem verip yorum yaptığın için.siz anneler dünyanın bütün güzelliklerini hakediyorsunuz.mutlaka eklicem.inşallah bundan sonra görüşmeye devam ederiz.
(bu arada kızın çok tatlı. maşallah allah bağışlasın.)

meleklerim ve ben dedi ki...

Bloğunuz hayırlı olsun.Nişanlınızla bir ömür mutluluklar dilerim.

ceyda dedi ki...

teşekkürler meleklerim ve ben...
allah insanı sevdiklerinden ayırmasın...