9 Mayıs 2008 Cuma



Herkese merhaba.Blog oluşturma konusunda sizler kadar deneyimli değilim ama zamanla bende öğreneceğim inşallah.Kocaeli'de üniversite öğrenimimi sürdürdüğüm için çok sık girip yazamıyorum ama fırsat buldukça sizlerle olmaya çalışacağım.Kocaeli'de halkla ilişkiler okuyorum allah nasip ederse de bir ay içinde mezun olacağım.İki hafta sonrada finallerim başlıyor.Allah tüm öğrencilerin yanında olsun ve zihin açıklığı versin.Şimdiden heyecan bastı kep törenim için fazla heycanlıyım.Ogün ailemin,sevdiklerimin ve canımdan çok sevdiğim nişanlımın yanımda olacak olması ve bu hayecanı benimle paylaşacak olmalarıda çok büyük bir mutluluk.Umarım herşey yolunda gider ve o günü en iyi şekilde geçiririmKepimi gururla havaya fırlatacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum.


10 yorum:

şengül dedi ki...

ceyda bloğun hayırlı olsun canım çok güzel resimler hepsi birbirinden güzel bundan sonra devamlı görüşürüz artık canım

ceyda dedi ki...

teşekkür ederim abla.senin ve mukadder ablanın sayesinde.ayrıca beeyenmene çok sevindim...:)

Adsız dedi ki...

kıss cnm arkadaşımm zuzum bnmm çk gusel olmşş=) resmlerin çok tatlı yaa..çok sevıorum seni btnmm muahhh=)
DİLRUBA:)

Adsız dedi ki...

canım hayırlı olsun blogun ınsallah guzel dostluklar kurarsın aılemız sırayla bloklanıyo eeee bu sıraya dahıl olma zamanı geldı sanırım benıde bekleyın :) kocaman optum SONGÜL

ceyda dedi ki...

merhaba abla
teşekkür ederim güzel sözlerin için evet ailecek blog sahibi oluyoruz sanırım senide bekliyoruz
bende seni kocaman öpüyorum

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun blogunuzun efendim. Dâimi olmanız dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Öncelikle hayırlı olsun.Blog dünyası fikir dünyası ve paylaşım dünyası.Umarım güzel bir serüven olur ve güzel bir başlangıç olur.

ceyda dedi ki...

teşekkürler recephilmi.dediğiniz gibi umarım daim olurum.

ceyda dedi ki...

teşeekürler umar.sende benim siteme hoşgeldin.

Adsız dedi ki...

bu resmi header yapsan çok iyi olur canım:)