10 Mayıs 2008 Cumartesi

10.05.2008

Merhaba.kısa bir süre önce ev arkadaşımla beraber onun memleketi olan İzmir'e yaptığım seyahattan bahsedeceğim.Ev arkadaşım benimle sürekli istanbula geliyor fakat onun evinin uzak olması nedeniyle ben bir türlü fırsat bulup gidememiştim.Ama sonunda gittim ve çok iyi vakit geçirdik.Öncelikle yolculuk sırasında yaptığımız bikaç afacanlıktan bahsedeyim.Yaramaz çocuklar gibiydik.Bir dakika olsun susmadık.Kıkır kıkırdık sürekli.Önümüzdeki arkamızda insanlar rahatsız oldular bundan eminim ama çok zevkliydi:)Geçirdiğim en güzel yolculuklardan biriydi.İzmir'de bir gün olsun evde oturmadık.Karış karış gezdik izmiri.Konak kulesi,Bornova,Balçova,Bostanlı,Alsancak,Çankaya....Daha bir çok yer.Gezilebilecek her yeri gezdik.Eve yorgunluktan ağlayarak döndüğümüz oldu.Ama deydi.Ev arkadaşım,annesi,babası beni kendi evlatları gibi ağırladılar.Onlara burdan çok teşekkür ederim.Dönüşüm ise tam bir felaketti.Benim bilet aldığım otobüs firmasının arabası kaza yapmış.Beni son derece külüstür bir arabaya yerleştirdiler.Kimseyle konuşmadım bu sefer çünkü tek başıma geldim.Yolda tekerimiz patladı.2 saat gecikmeli geldim ama çok şükür sağ salim indim.geldiğimde ailemi ne kadar özlediğimi farkettim ama yinede herşeye değerdi:):):)

İzmirin meşhur saat kulesi


izmirin meşhur kumrusunu yerken

Burasıda Balçova telefirik tesisleri binmeyi çok istedik ama tadilatta olduğu için sadece resim çekinmekle yetinebildik.




Balçovanın olmamış dutlarına sarılırken





Buda benim şekercim...Ev arkadaşım...Canım arkadaşım...Tatlı cadı:):):)










4 yorum:

muko dedi ki...

Merhaba ceyda ,hayırlı olsun blogun..

bundan sonra emin ol sende bağımlı olacaksın..

ceyda dedi ki...

inşallah mukadder ablaya ama kişi nasıl ekleniyo bilmiyorum hala bide cbox eklemek istiyorum

nasıl beyendin mi?

muko dedi ki...

cboxu bende bilmiyorum canım
ama kişi eklemyide yerleşime gir oradaki bağklantılara tıklayıp ejklemekistediğin kişinin blogunun adresini yazıp değşiklikleri kaydet diyorsun okadar

evetçok güzel oluyorrrr blogun

ceyda dedi ki...

teşekkür ederim mukadder abla senin ve ablamın yardımlarıyla ikinizede teşekkür ederim.beyenmene sevindim