25 Eylül 2009 Cuma

Müjdeler Olsun...

Müjdeler olsun anne baba oluyoruz.Tahlil yaptırmaya eşimle birlikte gittik, zarfı aldım, eşime baktım, pozitif dedim, yani dedi, hamileyim dedim ve Alllaaahhhhhh diye bağırmaya başladı.Biz daha hastaneden ayrılmadan eşim oynamaya başladı.Yolda şarkı türkü söyleyerek gidiyo millette dönüp bize bakıyo tabi delimi bunlar diye.

Bebeğim evimize yeni heyecanlar mutluluklar getirdi.Her cümlemizde o var.Her planımız ona göre yapıylıyo.Anneanne dede, babaanne dedee,halalarımız, teyzemiz inanlmaz sevindiler.Tabi onlar sevinince bizimde mutluluğumuz ikiye katlanıyo.Biz hemen hazırlıklara başladık bir sürü tulumlar takımlar aldık.

Kayınpederimle aramızda geçen bir diyologdan bahsetmek istiyorum.Annen baban sevindimi kızım diye sordu.Bende tabi baba sevinmezlermi dedim.Kayınpederimse ben kadarmı sevindiler dünyaları verdin bana dedi.Kayınpederimin bu sözleri beni çok etkiledi ve çok mutlu etti.

Arife gününden önce annemle doktor kontrölüne gittik ve çıkışta anne herkes çocuğuna bayramlık alıyo benim çocuğumun nesi eksik dedim ve mağazaya girip bebeğime bayramlık aldık.Halamızda bizi unutmadı ve oda yeğenine bayramlık aldı. Annemlerle birlikte Trabzondan hediye çetikler geldi.Şimdiden bayağı kıyafetimiz oldu yani.Ona hediyeler alındıkça eminim oda çok seviniyo mutlu oluyo bunu hissedebiliyorum.

İyiki geldin bebeğim herkes seni merak ve heyecanla bekliyo.Görüşmek üzere...

16 yorum:

şengül dedi ki...

ceydacım bundan sonra devamını bekliyoruz..
evet bebişimiz bize sevinç ve mutluluk getirdi hayırlısıyla dünyaya gelir inşalllah halasının güzeli şimdiden hala olmanın heyecanı mutluluğu sardı hayırlısı....

şengül dedi ki...

aaaaaaammmmmmmmmaaaaaa bizde hala olarak çok mutlu oldukkkkkk....
bizi yazmamışsınnn
((((sadece espiriydiiiiiiiiiii)))))

ceyda dedi ki...

halalarımız diye belirttim ama sağ sağlim gelsinde tek isteğimiz bu abla

Adsız dedi ki...

Tebrikler... Allah tamamini erdirsin saglikla insallah. Sevgilerimi gönderiyorum.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ceyda eşini ve seni tebrik ederim, Allah hayırlı su gibi doğumlar versin kazasız belasız doğsun ve evinize mutluluk katsın.

Sevgiler,
Evren

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,
ziyaretin ve güzel yorumun icin cok tesekkürler.
Bloguna ugradigimda profilini okuriken aa gencecik 20 yasinda nisanli bir genc kizimiz dedim. Yazilarini okurken bu niisanlilik dercesinin bittigini evlendiginiz ve de en güzeli bir anne adayi oldugunuzu merak ve heyecanla okudum ve cok sevindim. Allahim mesut mutlu etsin, bebeginizde dünyaya hayirlisi ile getirmek nasip etsin insallah. Hayirli evlatlar dilerim.
Simdiden bebisiniz dünyaya gelmeden cok sansli oldugu belli, herkes mutlu,merakli, sevincli, hediyelerle beklenen bir bebek, ne mutlu size ve bebeginize.
Benimde yeni evli iki kizim var insallah bende, onlarin bebisini görür, annennler kadar sevinirim. Allahim hayrilisi ile bebeginizi kucaginiza almanizi nasip etsin, sevgiler....

Selcen Şenocak dedi ki...

Çok memnun oldum ziyaretin için teşekkürler her zaman görüşmek dileğiyle, tekrar hoşgeldin.
Bebeğe ise çok sevindim allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin, bende 23 haftalık hamileyim :)
sevgilerimle...

ceyda dedi ki...

teşekkürler kızılcık şurubu ziyaretine çok sevindim
sevgiler...

ceyda dedi ki...

evrancim çok teşekkür ederim ziyaretin ve güzel dileklerin için amin inşallah
sevgiler...

ceyda dedi ki...

teşekkürler annemin kızıyım ziyaretin ve güzel dileklerin için.torun başka bişey derlerdi nasıl olur derdim inanmazdım ama gerçekten öyle oluyormuş daha doğmadan planlar porogramlar tüm hayaller onun adına kuruluyo.şanslı olacak inşallah çocuğum bahtı istikbali güzel olsun inşallah.sende bu eşşiz zevke bi an önce varırsın inşallah .
sevgiler...

muko dedi ki...

Ceyda'cım tebrik ederim canım,Allah bir nefeste kucağına almayı nasip etsin...

ceyda dedi ki...

teşekkürler selcen ziyaretin ve güzel dileklkerin için.aynı durumda olmamaız ne güzel. sen ileri seviyedesin ama olsun.sanırım şu anda beni en iyi sen anlayabilirsin.inşallah kuzucuklarımız sağ sağlim ayıpsız kusursuz dünyaya gelirler ve bizi annelik şerefine ulaştırırlar.
sevgiler...

ceyda dedi ki...

teşekkür ederim mukadder abla amin inşallah allah ettiğiniz duaları kabul etsin.
sevgiler...

Jasminskager dedi ki...

Canim tebrik ederim Allah anali babali buyutsunn ins.

akasyakokusu dedi ki...

Ceyda'cım ne mutlu zamanda gelmişim böyle..bebeğiniz sağ salim doğsun canım..Allah c.c. kucağına aldığın zamanıda göstersin inşaAllah..amin..
elbette gelirim ziyarette ederim senide..tanıştığımıza çok memnun oldum güzelim..sevgilerimle..

sibel dedi ki...

yavrum allah neşeyle elne almanı nasip etsin yavrunu onu bir eline al senin başka hayatın kalacakmı ... bak bakalım...en küçüğü 23 yaşıda ama hala onların hayatını yaşıyorummm.Allah hayırlısıyla kavuşmanı nasip etsin...dünyanın en güzel şeyi evlat sahibi olmak...Rabbim içine sidirsin...